זיכיון בתחום האופנה

להיות זכיין ברשת אופנה, הינה הזדמנות עסקית רווחית ומשתלמת, אך דורשת הרבה ולא מתאימה לכל אחד. כדי להיות זכיין ברשת אופנה, עליך להבין היטב באופנה, וללמוד היטב את החידושים שצצים כל הזמן. עליך גם ללמוד היטב כיצד להתנהל עם מלאי שוטף, הזמנות, מכירות, ניהול לקוחות, ועוד.

עליך להיות מומחה באופנה:

גם אם בחרת לרכוש זכיינות בעסק קטן בתחום האופנה, ולא ברשת ידועה, עליך להבין וללמוד היטב את תחום האופנה. עליך ללמוד היטב את סוגי הבדים והצבעים. עליך גם להבין באביזרי אופנה משלימים ונלווים. עליך גם להיות מומחה בהתאמה מושלמת של פריט אופנה לכל אחד. יהיה עליך לטוס לפעמים להשתלמויות וירידים בחו"ל כדי ללמוד את השוק.

התמחות בנישה הייחודית שלך:

ברור לך, שכל עסק מצליח בתחום האופנה שרוצה לפתוח סניפים נוספים, הצליח בגלל שהתמחה בנישה מסויימת. אותו עסק, בחר בנישה מסויימת מאוד בתחום האופנה, ובחר בקהל יעד ייחודי המתאים לאותו סוג האופנה. מהלך השיווק והפרסום של העסק, היה מכוון אל קהל היעד, והתמקד בגוונים ובאווירה שיוצרת אותו סוג אופנה אצל קהל היעד.

לרכוש זכיינות בסוג אופנה אליו אתה מתחבר:

איך תדע היכן לרכוש זכיינות? אנו מציעים מגוון רחב מאוד של זכיינות בעסקים מסוגים שונים בתחומי האופנה. לכן, עליך לדעת מהו סגנון האופנה האהוב עליך. תוכל להצליח בתחום רק אם אתה אוהב את סוג האופנה, ומתחבר אל קהל היעד. במהלך הניהול השוטף, עליך ללמוד לדבר בשפה ובמושגים של קהל היעד. למשל: אם בחרת בזכיינות בתחום בגדי הילדים, עליך להתנהל עם הלקוחות מתוך נקודות המחשבה: "מה הצרכים של הילד לו האמא מחפשת בגד"?

ללמוד את סוד ההצלחה של המותג:

אנו מציעים זכיינות ברשתות אופנה גדולות וידועות כמו: ICE CUBE, PIERRE CARDIN, דיסקרט,KIWI אופנת ילדים, מאניה ילדים , ועוד. על מנת שגם אתה תצליח כזכיין, עליך ללמוד מה הוביל את הרשת מחנות בגדים קטנה למותג מוביל. עליך ללמוד את כל המחשבה מאחורי מיתוג העסק בתחום האופנה, מיהם קהלי היעד שלו, את סודות הפרסום לאורך השנים. כאשר אתה קונה זכיינות במותג גדול, עליך להכנס לנעליים הגדולות של המותג, כי רק אם תחשוב בגדול, תצליח בגדול.